مدل آرایش سایت آرایش رنگ مو

مدل آرایش سایت آرایش رنگ مو آرایش چشم آرایش عروس رنگ موهای جدید

مدل آرایش سایت آرایش رنگ مو

مدل آرایش سایت آرایش رنگ مو آرایش چشم آرایش عروس رنگ موهای جدید

مدل آرایش سایت آرایش رنگ مو آرایش چشم آرایش عروس رنگ موهای جدید

روشهای داشتن موهای ضخیم و پرپشت

جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۴۴ ب.ظ

اگر در حال حاضر با موهای نازک دست و پنجه نرم می کنید می توانید کارهایی را برای بهبود شرایط انجام دهید. در این مقاله قصد داریم مواردی را بیان کنیم که انجام آن ها می تواند ظاهر ضخیم تری به موهای شما ببخشد. پس همراه ما باشید.


اگر موهای خود را در خط جلویی سر یا اطراف گیجگاه از دست داده اید موارد زیر را مدنظر داشته باشید:

از آرایشگر خود بخواهید موهای شما را به صورت لایه ای بزند یا کمی آن را بلندتر از قبل کوتاه نماید. آرایش و سبک بخشیدن به مو به سمت جلو می تواند یک روش مناسب برای پرپشت نشان دادن آن باشد. از یک برس گرد استفاده کنید و با سشوار موهای خود را به موقعیت جلو بفرستید.

اگر موهای خود را در امتداد اطراف سر از دست داده اید به موارد زیر دقت کنید:

بخش کوچکی از موی خود را بگیرید( به عنوان مثال هشت اینچ از مو را بگیرید) و آن را به سمت چپ ببرید. سپس بخش کوچک دیگری را از سمت چپ بردارید و به سمت راست ببرید. اینکار باعث می شود موهای شما ضخیم تر از قبل دیده شود.

اگر موهای خود را در تمامی قسمت‌های سر از دست داده اید به نکات زیر توجه داشته باشید:

سعی کنید از موی مصنوعی و کلاه گیس استفاده کنید. شما می‌توانید از آرایشگر خود کمک بگیرید تا کلاه گیس مناسب برای موهای خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب کلاه گیس ان را بر اساس سلیقه خود آرایش کنید. برای اینکه موهای شما حالت طبیعی تری داشته باشد بهتر است از موهای طبیعی انسان استفاده کنید. با اینکه بیشتر کلاه گیس ها و موهای مصنوعی از بخش‌های اسیایی به کشورهای دیگر صادر می‌شود اما بهتر است از موهایی استفاده کنید که شباهت بیشتری به موهای طبیعی خودتان دارد. به عنوان مثال اگر فردی از اروپا از کلاه گیس بخش اسیای جنوبی استفاده کند ممکن است موهایش ظاهر طبیعی نداشته باشد. به همین خاطر باید به دنبال کلاه گیسی باشید که ظاهر طبیعی تری دارد.

مقاله مرتبط: ریزش مو در خانم ها

نوع ریزش موی شما مهم نیست:

پودرهای مویی که در برگیرنده فیبر و الیاف هستند می‌توانند یک راه حل سریع برای بهبود شرایط شما باشند. آن را بر روی پوست سر خود بزنید و از ظاهر موهای خود لذت ببرید.

در برخی از موارد ریزش مو طبیعی است:

همه چیز را به دقت بررسی کنید. اینکه موهای شما زیر دوش حمام می ریزد دلیل نمی شود که ریزش موی شدید داشته باشید. به لطف شامپوهای متعددی که در بازار وجود دارد خانم ها موهای خود را کمتر و کمتر می‌شویند، این موضوع بدین معنی است که با هر بار شستشو، موی بیشتری می‌ریزد. یک انسان به طور متوسط تقریبا 30 الی 50 تار مو در روز از دست می دهد. اگر یکبار در هفته موهای خود را شستشو می‌دهید این تعداد حدود 200 تار مو خواهد بود. اگر تعداد موهایی که از دست می‌دهید زیاد است باید با یک پزشک متخصص مشورت کنید. سعی کنید از توصیه‌های پزشک و متخصص پوست استفاده نمایید.


منبع: موهای ضخیم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۳/۱۹
  • ۲۹۹ نمایش
  • sadegh razi

آرایش مو

سلامت مو

موهای زیبا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی